VI SØGER DEN HØJE KVALITET
– VI VIL ALTID VÆRE BEDRE!
Mindst én gang i kvartalet får vi uanmeldt besøg af vores Food Excellence-team, herunder Mark og Troels.
Det lyder nærmest som en kliché! Men hver dag møder vi alle ind med det mål at gøre vores bedste, og det handler ikke kun om, at maden smager godt, men om oplevelsen hele vejen rundt.
DEN GODE OPLEVELSE….. HELE VEJEN RUNDT!
Står spiseområdet rent og skarpt? Er teamet imødekommende? Har vi styr på sikkerheden?
Det er blandt andet disse parametre, vi bliver målt på. Dette forpligter os til at levere den bedste frokostoplevelse hver dag. Men det er som sagt ikke kun maden, der er i fokus, men også bæredygtighed, arbejdsmiljø, madspild, og hygiejne.
Når dette besøg er afholdt, modtager vi efterfølgende en rapport, som vi dykker ned i med hele teamet, for at kunne forbedre os.
Det er derfor, vi hver dag stræber efter: gode smagsoplevelser, glade kollegaer, et sikkert arbejdsmiljø og vigtigst af alt glade gæster.