BESTSELLERS KANTINE I AARHUS

Det faste køkkenteam i BESTSELLERs domicil på havnefronten i Aarhus består af 16 medarbejdere med køkkenchef Christoffer Christensson og  souscheferne Sascha Larsen og Mikkel Reiffenstein, i spidsen.

Hver dag kl. 10:55, fem minutter før service, samles personalet for at præsentere de forskellige retter på dagens buffet for hinanden. Punktlighed og altid – forsøge at – være et skridt foran er et af kendetegnene.

For Christoffer og teamet er et solidt råvarekendskab fundamentalt. Teamet gør derfor en dyd ud af at finde de bedste råvarer i sæson. ”Hellere lidt – men godt” er mottoet, og det kommer bl.a. til udtryk i kødretterne på buffeten, der fortrinsvis er fra danske opdrætter med fokus på dyrevelfærd.

Selvom der er store forventninger til personalet, er det centralt, at det skal være en god oplevelse at komme på arbejde. I den seneste arbejdsmiljøundersøgelse lå den samlede medarbejdertilfredshed på 94 pct.

Som en del af det stærke team omkring BESTSELLERs kantiner finder man Andreas Ebbesen, som er den ansvarshavende på tværs af BESTSELLERs kantiner. Andreas har 13 års erfaring hos BESTSELLER og er med til hele tiden at sikre den høje kvalitet og fokus på de gode råvarer, som han selv har haft i sine mange år som kok og køkkenchef.

GÆSTER I KANTINEN?

Er du på besøg i kantinen eller har du gæster til frokost så husk at bestille frokosten her:

Order food – Self-Service Portal (service-now.com)

Ingen bestilling = ingen frokost

Executive chef Christoffer Christensson (mf) og souscheferne Sascha Larsen (tv) og Mikkel Reiffenstein (th)
Andreas Ebbesen

”Man kan sige, at tavlen bliver vasket ren hver dag, og vi skal hele tiden forny os, så gæsterne får den bedste oplevelse i kantinen.

Christoffer Christensson

”Man kan sige, at tavlen bliver vasket rent hver dag, og vi skal hele tiden forny os, så gæsterne får den bedste oplevelse i kantinen.

Executive chef Christoffer Christensson

Har du ønsker til nye retter?

Kom med ud i køkkenet